خبرهای داغ:
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین؛

رعایت شئونات اسلامی، لازمه دریافت مجوز باشگاه‌های ورزشی 

رعایت شئونات اسلامی، لازمه دریافت مجوز باشگاه‌های ورزشی 
زهرا فرزانه سیاهکل گفت: تمام باشگاه های ورزشی جهت دریافت مجوزها باید شئونات اسلامی را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۳۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

 

قزوین_به گزارش بسیج، زهرا فرزانه سیاهکل، مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار‌ کرد: دشمن درصدد است از طریق فضای مجازی تاثیر خود را در اذهان جوانان و نسل آینده جامعه بگذارند ، ولی ما می‌توانیم با تلاش خود در مسیر افزایش آگاهی این قشر از جامعه مانع تحقق این نقشه شوم دشمن شویم.

وی در ادامه گفت: برنامه های فرهنگی متنوعی را در راستای نشاط و شادابی ورزشکاران و خانواده‌های محترمشان در دستور کار داریم که شامل پیاده روی به سمت تپه نورالشهدا، تقدیر از خانواده شهدا و سایر برنامه‌های فرهنگی می‌باشد.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین بیان کرد: تقدیر از باشگاه های ورزشی فعال درعرصه فرهنگی از دیگر اقدامات این اداره می‌باشد. جامعه هدف ما جوانان هستند که بعلت تاثیر‌پذیری بالای آنها از تحولات جامعه موظفیم از نسل آینده‌ساز جامعه حمایت می‌کنیم تا این تاثیر‌پذیری با محوریت اسلامی باشد.

زهرا سیاهکل در ادامه تاکید کرد: ورزشکاران و جوانان عزیز کشورمان می‌توانند با بررسی و شناخت کامل مسیر ترسیم شده در مقابلشان مسیر صحیح را انتخاب نمایند. جوانان، فرزندان ما هستند و تلاش ما در راستای عاقبت بخیری آنها است.

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: تمام باشگاه های ورزشی جهت دریافت مجوزها باید شئونات اسلامی را رعایت کنند. ۶ نفر از ورزشکاران اعزامی به المپیک ‌از شهرستان قزوین بودند.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار